26.12.11

Publicació de Cloenda

Ara mateix, estic pensant què puc dir per finalitzar aquest primer semestre. La veritat és que no pensava que al arribar al dia d'avui hagués après tot el que sé. 


Ara, quan alguna persona diu una paraula incorrecta, li corregeixo. Quan algú fa algun mot crossa, el puc identificar. Per això i per totes les activitats que hem realitzat a classe, em sento orgullosa de ser universitària i d'haver escollit aquesta carrera. 


A més, quan vull buscar informació per internet, de sobte, tinc molts més recursos dels que em pensava. Puc utilitzar una gran quantitat d'eines que no sabia ni que existien i ara mateix són útils i senzilles. 

És per això que agraeixo haver cursat aquest mòdul i, tot i que els companys del grup M també l'han cursat, també agraeixo que hagueu sigut vosaltres els professors. No tots els professors tenen la paciència i les ganes d'ensenyar que he pogut observar en aquestes dues matèries. A més, de que les classes han sigut dinàmiques i hi han hagut moments divertits. Es per tot això que espero que em torneu a fer classe. 


Gràcies! 



Publicacions de GITIC --> Google Reader; Twitter; Cmap Tools.

Publicacions de COED --> Les quatre habilitats; Diferent punt de vista/ Bon comunicadr;  La descripció.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada