12.10.11

Twitter



Definició: Twitter és un servei de microblogging que permet als seus usuaris enviar i llegir missatges de text d'una longitud màxima de 140 caràcters (denominats tweets, tuits o piulades) per mitjà del mateix web de twitter, sms, missatgeria instantània o bé aplicacions com Twidroid, Twitterrific, Tweetie, Facebook, Twinkle, Tweetboard o TweetDeck.






Cada usuari és lliure d'escollir a qui pot "seguir". Per tant, a la seva pàgina principal podran llegir tot el que han escrit. Només cal clicar la icona de "seguir". A més, també em poden seguir a mi però puc escollir que no tothom em pugui seguir sinó que cada vegada que algú em vulgui seguir, m'arribarà un mail i jo decidiré si el vull o no. 












Manera perquè et segueixi només la gent que vols: 


















A la franja superior dreta del meu perfil, apareixerà quanta gent em segueix i quanta gent segueixo jo. 





Tutorial: 




Opinió: Penso que el twitter és una manera de estar comunicat amb el món. Per exemple, el twitter és un servei molt utilitzar per la gent famosa que així aconsegueix apropar-se als seus seguidors. Per tant, crec que és un mètode senzill d'utilitzar al que tothom pot accedir i pot intercanviar opinions sobre qualsevol cosa. 
Tot i això, em de tenir em compte a qui seguim perquè hem de triar bé de qui volem treure informació. En el meu cas, si vull informar-me sobre l'educació, no puc triar a qualsevol persona perquè seria absurd. 


Espero que us hagi agradat i que creeu un compte de twitter! 
Gràcies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada