25.10.11

Qui ets, tu?

Fa uns dies vaig explicar una activitat sobre 5 cançons i uns poemes descriptius que era una mostra sobre la descripció. Avui hem realitzat una activitat sobre la descripció en què jo havia d'escollir un company de classe i descriure'l amb una imatge. 
L'activitat va ser molt divertida ja que gairebé tothom va ser descrit i d'una manera molt original. Les fotos eren molt curioses i sempre ens treien un somriure a tota la classe. 


Jo vaig descriure la Júlia López, i explicava que ella és una noia molt forta i decidida, que desprèn confiança en els altres. Però si ella és així és perquè ho ha passat malament en alguns moments i ella necessitava que la gent confiés amb ella. Per tant, la meva imatge és aquesta: 
Trust, en anglès és confiança.
Aquestes eren algunes de les imatges dels meus companys: 


Nuria Rubí

Maria Royuela
Mireia canyadell
Júlia López, em descrivia a mi. 


Opinió: Penso que aquesta activitat va trencar barreres perquè encara era "desconeguts" els uns als altres, només coneixíem els 3 o 4 companys de grup. Per tant, crec que va ser molt bo a part de divertit ja que a tothom li va agradar la activitat i personalment vaig gaudir molt!


Proveu a descriure alguna amistat amb una foto, us sorprendreu!
Gràcies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada